پنل تبلیغات در واتساپ

در این مقاله بصورت مفصل درباره مزایا و معایب پنل تبلیغات در واتساپ و نرم افزار تبلیغات در واتساپ می پردازیم

در این مقاله سعی شده از نظر مالی نیز بررسی شود تا بهترین و کارآمدترین و همچنین به صرفه ترین روش مورد اشاره قرار گیرد.

قبل از اینکه بخواهیم مقایسه را شروع کنیم اول از همه باید بدانیم پنل تبلیغات در واتساپ و نرم افزار تبلیغات در واتساپ چیست.

پنل تبلیغات در واتساپ چیست ؟

پنل تبلیغات در واتساپ به سامانه اینترنتی گفته می شود که صاحب سامانه با ارائه دسترسی به شما شرایطی را فراهم می کند که بتوانید پیام های تبلیغاتی خود را ارسال کنید و نیازی به نصب یا بروزرسانی یا هر چیز دیگری ندارید .

نرم افزار تبلیغات در واتساپ چیست ؟

نرم افزار تبلیغات در واتساپ به نرم افزاری گفته می شود که دارای فایل نصب برای ویندوز می باشد و نیازمند به نصب و فعال سازی بر روی سیستم رایانه ای شما دارد.

عملکرد پنل تبلیغات در واتساپ چگونه است ؟

عملکرد پنل تبلیغات در واتساپ به این گونه است که شما پنل کاربری خود را شارژ می کنید و بر حسب میزان شارژ خود می توانید پیام های تبلیغاتی را به شماره های ارائه شده ارسال کنید که در ادامه مقاله نسبت به قیمت های آن اشاره خواهم کرد

عملکرد نرم افزار تبلیغات در واتساپ چگونه است ؟

عملکرد این نرم افزار بدین گونه است که شما متن تبلیغاتی و همچنین شماره ها را به نرم افزار ارائه می کنید و سپس نرم افزار شروع به ارسال می کند و کل ارسال های شما دیگر شارژی نخواهد بود.

اما چیزی که بسیار در تبلیغات موثر است هزینه انجام شده برای تبلیغات و برگشت هزینه و نیز سود آن می باشد.

اما قیمت ها در پنل تبلیغات در واتساپ چگونه است ؟

در پنل تبلیغات در واتساپ شما می بایست هزینه ای اولیه برای ثبت نام در این سامانه بپردازید و سپس به میزان دلخواه بر اساس تعرفه ارسال سامانه پنل کاربری خود را شارژ کنید. این روش تبلیغاتی بسیار پر هزینه می باشد و برای کسب و کارها اصلا مقرون به صرفه نیست چون در این وضعیت اقتصادی این هزینه ها اصلا عقلانی نیست.

پنل تبلیغات در واتساپ

 

تبلیغات در واتساپ

به عنوان مثال در بررسی هایی که انجام دادیم ارزان ترین پنل تبلیغات در واتساپ با هزینه ثبت نام 150.000 تومان و با تعرفه ارسال 240 تومان می باشد که حداقل ارسال 2000 پیام است پس در نتیجه قیمت کلی و فقط هزینه یک بار ارسال 480.000 تومان می باشد.

پس در واقع اگر شما بخواهید هر بار تبلیغ کنید کمترین هزینه آن 480.000 تومان می باشد که اگر این را بصورت میانگین ماهانه یکبار انجام شود بصورت سالانه 5.760.000 تومان خواهد شد ! حالا هزینه ثبت نام را حساب نکردیم ….

اما قیمت های نرم افزار تبلیغات در واتساپ چگونه است ؟

نرم افزار به دلیل اینکه کل آن در اختیار شما قرار می گیرد و کنترل کاملی بر نرم افزار خواهید داشت دیگر هزینه ارسال تعلق نمی گیرد. در این روش دیگر حداقل تعداد ارسال و هزینه ارسال وجود ندارد تنها هزینه ای که شما می پردازید هزینه خرید این نرم افزار است که قیمتی حدودی 750.000 تومان دارد که برای یکسال دیگر هیچ هزینه ای نمی پردازید و مالیات هم ندارد ….

خوب بیاییم یک بررسی کنیم چرا هزینه پنل تبلیغاتی اینقدر بالاست ؟

ببینید هزینه های نگهداری شامل هزینه هاست ، دامنه اینترنتی و خطوط ارسال برای تبلیغات و همچنین مالیات و دارایی و حقوق و دستمزد را اگر کنار یکدیگر قرار دهیم می بینیم که این هزینه ها بسیار زیاد خواهد بود و شما می بایست به عنوان مشتری این هزینه ها را بپردازید.

در حالی که در نرم افزار تبلیغات در واتساپ این هزینه ها را نخواهید داشت و بسیار برای شما مقرون به صرفه می باشد حالا اگر این 750.000 تومان را بصورت ماهانه در نظر بگیریم 62.500 تومان برای شما خواهد بود آن هم بصورت نامحدود و دلخواه می توانید پیام تبلیغاتی ارسال کنید کما اینکه برخی از کاربران بصورت روزانه تا 10.000 پیام را ارسال می کنند که به قول یک ضرب المثل قدیمی از آب کره می گیرند.

اما چیزی که بیشتر کاربران را در امر تبلیغات واتساپی دچار دغدغه کرده است بلاک شدن توسط واتساپ می باشد، اما ما پاسخ این دغدغه را در الگوریتم های نرم افزار یافته ایم که می تواند این دغدغه را رفع کند،کاربران عزیز اگر قوانین مختلف و محدودیت های واتساپ را بدانند می توانند با استفاده از هر یک از الگوریتم های نرم افزار استفاده کنند تا از بلاک شدن تا حد بسیار زیادی جلوگیری کرد.

در حالت عادی تا 500 پیام را بدون استفاده از الگوریتم ها می توان ارسال کرد ولی وقتی از الگوریتم ها استفاده شود این میزان ارسال تا 4 برابر افزایش پیدا می کند و 2000 تا 2800 پیام می توان ارسال کرد. این مورد را کاربران زیادی تست کرده اند و به این میزان رسیده اند.

اما چه تصوراتی در سایت های مختلف راجب پنل تبلیغات واتساپ وجود دارد ؟

بعضی از وب سایت ها طوری وانمود می کنند که اگر شما از پنل کاربری آنها استفاده کنید خطوط بلاک نمی شود ؟ اما من به عنوان یک کارشناس یک سوال دارم : آیا قوانین واتساپ برای شما متفاوت است که بلاک نمی شوید ؟ آیا قوانین واتساپ برای شما شخصی سازی شده است ؟ پس چطور این ادعای بلاک نشدن را مطرح می کنید ؟ چه از نرم افزار یا پنل کاربری استفاده کنید پس از یک مقدار تقریبی دچار بلاک می شوید پس این ادعاهای بی اساس به چه دلیل است ؟

دوم اینکه چرا باید هزینه ارسال را بدهید وقتی روش رایگان وجود دارد ؟!

نتیجه گیری :

در این روش ها هر کدام مزایا و معایبی دارد ولی بصورت کلی مقرون به صرفه ترین مورد، استفاده از نرم‌افزار تبلیغات در واتساپ می باشد که شما می توانید با چندین خط مختلف نسبت به ارسال اقدام کنید و تعداد ارسال خود را افزایش دهید کمتر هزینه کردن و افزایش تبلیغات باعث می شود سود کار شما و همچنین میزان بازگشت هزینه بسیار بالا باشد.

اگر تمایل به دیدن اطلاعات نرم افزار تبلیغات در واتساپ هستید اینجا کلیک کنید

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.