قوانین و مقررات

استفاده از محصولات و خدمات گروه برسام وب، به منزله خواندن قوانین و مقررات موجود در این صفحه و موافقت با آن‌ها تلقی می‌شود.

 

تعاریف:

گروه برسام وب : وبسایتی که با آدرس دامنه barsamweb.com در دسترس است. تمام قوانین و مقررات موجود در این صفحه برای کسانی است که از طریق این دامنه درخواست خدمات یا خرید محصولات انجام داده‌اند.

مشتری: شخصی که از خدمات و یا محصولات گروه برسام وب استفاده و بابت آنها هزینه پرداخت می‌کند.

خدمات: تمام خدماتی که گروه برسام وب به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

قوانین و شرایط استفاده از خدمات

حق کپی‌رایت تمام خدمات موجود در وبسایت برای گروه برسام وب محفوظ است.

فروش یا انتشار محصولاتی که در گروه برسام وب گذاشته می شوند در سایر وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی غیرقانونی بوده و از مراجع قانونی پیگیری خواهد

دوره پشتیبانی خدمات

کلیه‌ی وب ‌سایت‌های طراحی شده با توجه به حجم کار طبق توافق طرفین، دارای مدت ۱ تا ۳ ماه پشتیبانی رایگان خواهند بود. در این مدت رفع معایب احتمالی کار (خطا، به هم ‌ریختگی، اجرا یا مشکل) به صورت رایگان انجام خواهد شد.

توجه: *** انجام تغییرات در ظاهر و افزودن امکانات جدید به سایت جز خدمات پشتیبانی نخواهد بود و مشتری ملزم به پرداخت هزینه برای آن خواهد بود. ***

شرایط محصولات

در صورتی که پس از تهیه نرم افزارهای تبلیغاتی مانند نرم افزار واتساپ مارکتینگ نرم افزار توسط سازنده یا حتی واتساپ به دلیل تغییر api و یا هر علت دیگری نرم افزار عملکرد سابق را نداشته باشد هیچگونه مسئولیتی بر عهده گروه برسام وب و اشخاصی که در این تیم فنی کار می کنند نمی باشد و هیچ گونه مبلغی عودت داده نمی شود ولی در صورتی که سازنده نرم افزار اقدام به بروزرسانی محصول خود نماید تا عملکردی درستی داشته باشد در صورتی که هزینه ای بابت بروزرسانی دریافت نکند بروزرسانی برای مشتری گروه برسام وب رایگان خواهد بود و کاربران می توانند پس از اطلاع از بروزرسانی موارد لازم را از پروفایل کاربری مخصوص خود دانلود نمایند.

لازم به ذکر است تهیه شماره مجازی یا بانک شماره موبایل افراد به عهده گروه برسام وب نمی باشد و در صورت ارائه هزینه آن بصورت جداگانه محاسبه می گردد.

پشتیبانی گروه برسام وب فقط می تواند به عنوان راهنمای عملکرد نرم افزار واتساپ مارکتینک به شما خریدار گرامی مشاوره دهد و در صورت انجام عملیات توسط تیم فنی هزینه آن قبل از انجام کار دریافت می گردد کلیه مبالغ از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت می شود.

 

حریم خصوصی

تمام اطلاعات کاربران نزد گروه برسام وب محفوظ خواهد ماند. گروه برسام وب به هیچ عنوان ایمیل و دیگر اطلاعات کاربران خود را فاش نخواهد کرد.

ثبت شکایات

مشتریان می‌توانند برای ثبت انتقادات و شکایات خود از گروه برسام وب از صفحه تماس باما اقدام کنند. رسیدگی به شکایات در اسرع وقت توسط مدیریت گروه برسام وب انجام می‌شود.

تغییرات قوانین

گروه برسام وب حق دارد که در مواقع نیاز هرگونه تغییراتی را در این قوانین ایجاد کند. مشتری می‌بایست برای اطلاع از آخرین قوانین همواره پیگیر این صفحه باشد.